Sunday 21 September 2014

The blog is up!

Hallo everyone! :D

 So I'm back! The blog is up, and I'm putting together the second post. You can find the blog here:  http://spinjslegoblog.blogspot.com.au/

I went busking yesterday, and it was so much fun! :D My singing is getting much better, and my voice is getting stronger, so it's carrying everywhere! One lady said to me "Your voice is so powerful. I could hear you singing when I was inside the Art Gallery." That gave me a shock!

 I've been getting into Loom Bands/ Rainbow Looms. They are so much fun!! At the moment I'm using two forks as a loom for me to work on. I've got over twenty bracelets, one necklace, and several charms! When my camera decides to co-operate I'll post up a picture of my collection.

 Well, I must go to the LEGO blog I'm starting. Feel free to comment on there. (as a matter of fact, you can comment on this blog as well!)

 See you all later!

 Spinj xoxoxo

1 comment:

  1. De Japanse automatische beweging houdt de replica horloges tijd goed en heeft een gangreserve van meer dan 24 uur. Dat is meer dan genoeg voor een dagelijks gebruik. De achterkant van de behuizing draagt ​​de groene Rolex hologram sticker en serienummer Japanse automatische zelfopwindende beweging van de elementen beschermt. Ik zou niet aanraden het zwemmen of het blootstellen van deze replica Yacht-Master aan stoom noch enige andere replica horloges omega voor die kwestie totdat je het getest op een horloge winkel voor de juiste wijze worden verzegeld.

    Over het algemeen is dit een leuke klassieke replica horloges panerai en de two-tone geel goud en roestvrij staal geven het zo'n goede vibe. Het niet enorm populair als de Submariner of zijn kleinere broer, de Yacht-Master II is het misschien niet veel van de fans dus het zal een goede keuze zal zijn, alleen maar omdat niet iedereen is gewend dat niemand in de replica horloges rolex buurt en dit verhoogt uw kansen door te geven voor een origineel wanneer dit is erg belangrijk voor je. De kwaliteit is goed hier en ik ben blij met mijn vader te beslissen over dit omdat hij dit keer echt pakte een winnaar. Bekijk de video en vertel me wat je denkt.

    ReplyDelete